22.06.09

Správce Levého břehu Jeník Pleticha

Jak už bylo napsáno dne 5.6.2009, stal jsem se správcem Levého břehu. Na skalách lezu od roku 1986 a v Labáku jsem poprvé byl 6.9.1986 a postupem času mi Labák učaroval tak, že se pro mě stal domovskou oblastí.

Poznal jsem tu skvělé lezce a přátele. Vím, že být správcem oblasti znamená hlavně komunikovat a spolupracovat s lidmi s různými názory na styl lezení. Po dohodě s místními lezci v určitých věcech ustanovit pravidla, na začátek 9 bodů dohody správců Pravého a Levého břehu. A jak se bude situace v oblasti vyvíjet po dohodě s lezci, budou se body doplňovat. Chtěl bych se zkontaktovat s Labskými prvovýstupci, aby mi věřili, že tu nejsem proto, abych jim dělal pakárnu, ale jak budu moci a podle možností pomáhal. Zároveň už teď bych poprosil pro potřeby nového průvodce, který dělá Pavouk, aby prvovýstupci nadále své nové cesty psali do sešitu u Kosti a posílali na e-mail prvovystupy@gmail.com, tím se Pavoukovi usnadní těžká práce s průvodcem. Za čas, až poznáte, že se mi dá věřit, a doufám, že to bude brzo, bych chtěl zmapovat rozdělané cesty v Labáku a evidovat jak dlouho jsou rozdělané, aby se jednou provždy nestávalo, že někdo předčasně dodělal cestu! Chystám info o možnostech jištění a dalších potřebných věcech. Pokud na mě někdo bude mít nějaký dotaz ohledně Labáku tak můj e-mail je jenik.pleticha@email.cz , nebráním se i setkání. Průběžně budu informovat o tom, co se chystá a co se děje, a v tom ať mi pomáhá Ogam. Zásadně nechci byt papírovým správcem oblasti, ale podporovat lezení v Labáku a bojovat za něj.

1 komentář: